Absolwentka Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu w Białymstoku (2007–2012); praca magisterska: „W krainie bajki”. O znanej i nieznanej twórczości Hanki Ordonówny napisana pod kierunkiem prof. Jarosława Ławskiego; praca licencjacka: Kobieta i historia – „Kryjaki” Marii Jehanne Wielopolskiej napisana pod kierunkiem dr Anny Janickiej. Doktorantka Katedry Badań Filologicznych „Wschód – Zachód”. Współorganizatorka Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Stefan Żeromski i tradycje inteligencji polskiej. Idee – estetyka – język” (2011), Jubileuszowej Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Józef Ignacy Kraszewski 1812–2012. Pisarz –Myśliciel – Autorytet” (2012) oraz Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Przemiany formuły emancypacji kobiet od XVIII wieku do XX-lecia międzywojennego” (2013).Autorka artykułu o dojrzałej twórczości Hanki Ordonówny: Starość Ordonki (2013). Do jej zainteresowań badawczych należą: postać kobiety w kulturze i literaturze polskiej;młodopolska cyganeria artystyczna; krótkie formy narracyjne w literaturze Młodej Polski; polska teoria, historia oraz krytyka filmu i teatru; historia, działalność, współzawodnictwo warszawskich teatrzyków, operetek oraz kabaretów na przestrzeni trzydziestu lat – od 1909 do 1939 r. (od Momusa, po Qui Pro Quo, do Ali Baby). W wolnych chwilach wielbicielka kina: polskiego przedwojennego i okresu PRL, a także amerykańskiego: Filmu noir oraz „złotych”, „srebrnych”, „brązowych” lat Hollywood. Jej ulubionym reżyserem od lat pozostaje mistrz suspensu i thrillera psychologicznego– Alfred Hitchcock, a filmem, obraz z 1962 roku „Co się zdarzyło Baby Jane?”. Oprócz kina, ceni muzykę. Jej ulubionymi gatunkami są: Jazz, Soul, Rap, R&B, Funk, a wykonawcami: Nina Simone, Billie Holiday oraz zespół The Roots.